endless love

Idag har varit en bra dag. Började med att jag och cissi åkte in till stan och strosade runt. Tog en paus på montis och åt lite glass, sen mötte vi emma och åkte sedan alla tre in mot medis där vi tog en fika på snaps. Skit mysigt. Solen gassade på som bara den när vi satt där. Runt halv fyra åkte jag hem, och älskling och imran kom förbi. Vi kollade tv och chillade. När imran gått hem så har jag och älskling bara myst. - Kan inte beskriva min kärlek till honom. Nu har han dock åkt in till stan för ett nattgibb, men imorn bitti kommer han komma hit och krypa ner hos mig. (a)

det är du och jag mot världen! Ingenting kan få mig att sluta älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0