en mysig dag

Idag tog vi det lungt hemma ett ganska bra tag, jag och roddan alltså. Sedan åkte vi in mot stan för att äta lunch, och det vart även en rund tur i gamla stan. Jag och älskling gick runt där och kollade in alla urtöntiga turister, var faktist ganska roligt! (Bilder från gamla stan kommer imorn, glömde sladden i skarpnäck). Efter våran runda genom stan åkte vi sedan till bromma och åt på sjöbaviljongen. Ett urmysigt ställe verkligen precis vid vattnet. Nu är vi hemma, ska kolla på film och bara mysa.











Lite bilder från mammas mobil. Irriterande nog gick det inte att vända på dom bilderna som låg vågrätt, men jag tror ni klarar er ;)  Mysigt ställe va? Relativt nära där min mormor bor faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0