det vart sickla idag

Yepp! Lämnade ju som sagt in min nalle, hoppas dom kan fixa den nu då. Skit otrevlig snubbe föresten, började snacka om att dom inte hade någon lånetelefon jag kunde ha medans min är på lagning, ska han dö tänkte jag? Tillslut kom han på att det kaanske fanns en föresten.. skum! Fick den fulaste också självklart. btw, käkade sedan lunch på sjöpärlan med jeppe och co. Ska till skarpnäck sen efter maten och då dyker också bilder upp!

Och en sak till fina Elin. Jag vet exakt hur det känns, vad du går igenom just nu. För mig var det en
riktigt jobbig period. Men en sak som jag alltid tänkte på, var att det så småning om går över och att det
löser sig. För det kommer det ju självklart att göra. Och som alla andra så finns jag ju självklart här,
för jag vet att det är riktigt tungt.



Kommentarer
Postat av: elin

Å gud vad fint av dig Lisa! :) blir ju rörd när du skriver så där fint till mig.. hör av mig så fort jag blir bra. Lovar.

2009-07-06 @ 18:55:35
URL: http://elinthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0