vila i frid johan!

Nu var det vääldigt länge sen, riktigt länge sen. Men vet du, jag kommer verkligen ihåg som om det vore igår. Då man med jämna mellanrum gick till Ältas fritidsgård, dels för att du var där, det var dig man verkligen tyckte om. Åh du var så rolig, framförallt snäll. Du var ju Johan som aldrig vart arg på en, och det var det man gillade hos dig, att du alltid var glad och ville få alla andra att vara det också! Minns övernattningen, satan vad kul det var. Det känns på något sett overkligt, att en person man diggade så högt, och som man nu inte sett på hundra år plötsligt går bort. Jag vet inte varför, orsak osv... men det spelar ingen roll! Ska inte lägga mig i den saken heller, men jag ska tända ett ljus för dig senare! 25 var en alldeles för tidig ålder! Många tankar till din familj och vänner... Rest in peace johan :(
http://www.youtube.com/watch?v=LBh7Muv0yac



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0