Väskor, ge mig!

Fick en kommenatar från en tjej nu idag, som frågade om jag visste vart man kunde hitta bra väskor, som när man är ute och shoppar exempelvis. Och det fick mig att fundera över samma sak. Jag behöver ju också hitta nya väskor, för det är ju inte så kul att gå runt med samma hela tiden. Men vart hittar man egentligen guldklimparna? Så nu har jag letat runt lite. Hittade lite blandat.
Men just nu verkar det inte gå att lägga ut bilder. IRRITERAD. Så jag får prova om det går senare. Hittade fina från både H&M, ellos, Åhléns och från LaRedoute.com.
Själv går jag helst till second hand butiker. Där kan man hitta riktiga gobitar + att det är sjukt låga priser. Så det skulle jag nog tipsa er om :)





Kommentarer
Postat av: carro

tjena, jo jag bara undrar vart finns egentligen bra second hand butiker i stockholm city? :)

2009-01-29 @ 18:17:37
Postat av: julie victoria ulven

Så pen du er : ) Eller, snygg som dere sier på svensk :p

Jeg liker bloggen din. Tipset ditt om brukt butikker var smart, det har jg aldri tenkt på før. Det skal jeg prøve ut : ) Så takk for tipset : )

2009-01-29 @ 20:26:44
URL: http://www.julievictoria90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0