skvaller tidningar!

Det roligaste när man inte har så mycket annat att göra, skvallerblaskor! Precis vad jag gjort nu, ätit fruktsallad och läst skvaller tidningar. Mamma kom hem med en nu för ett tag sen när hon var och handla frukt. Har bland annat läst om det som är inne nu i vår och i sommar. Skit kul tycker jag!
Här är några av kläderna man tydligen ska bära under 2009!

Mocka! Helst mocka jackor. Snyggt! Då skulle jag helst bära en svart, till ett par slitna jeans och ett par bruna gladiatorskor + ett vitt linne under! fan vad snyggt!

Magtröjor! Sisst jag bar en var då Spice Girls var hetast, haha. Men vafan! Aa kanske!? Lite osäker, kanske för att jag inte skulle bära en, eller vad vet jag? Säkert skit snyggt om man tänker efter.

Nitar! Woho! Älskar! Tycker det är skitballt. Jag som lyssnar en hel del på rock tackar ju inte nej till att kanske dekorer ett par skor, eller varför inte ett snyggt arband? Själv har jag bara ett skärp med nitar som jag tycker är svin coolt!

skor med öppen tå! Perfa! Då har man ju några st här hemma som lär komma till andvändning då! Nice.

Ljusa pastellfärger! Nja. kanske inte direkt vad jag går klädd i. Pasteller? Aa kanske.


Skinnjackan! TUR! Aldrig i livet att jag skulle lämna ifrån mig mina! Hade dom varit ute hade jag ändå haft på mig dom, jag bor istortsätt i mina, haha!

Västar! Nej men och jag som köpte en på mellandagsrean för 99 spen. Så man är lite inne nu trots allt, haha!

Kavajer i färg: Kavajer får mig bara att tänka på killar under fina middagar. Men man har ju sett kändisar i tidningar gå klädda i dom till vardags, riktigt snyggt faktist! Isåfall med en tshirt under och kavajen med upprullade ärmar! Isåfall.

Helt vanliga tshirtar! Det kan man väl bara inte ha för många av! Tshirts kan man ju ha till allt möjligt. Jag gillar dom där lite större, som ser sådär härligt slappa ut. Senast vart det två st med svartvita tryck på, på rean!


Kommentarer
Postat av: tess

Kul att du skriver om sånt här :) Fortsätt med det!

2009-01-08 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0