Tisdag

Hej på er där hemma. Får ni också lik som jag en såndär klump i magen, och en känsla av skolångest nu när det istortsätt bara är en dag kvar på lovet efter idag, usch jag känner verkligen att jag inte orkar det! Det har gått så himla fort eller hur! Vad har man gjort liksom? Inte det man kanske hade planerat, eller iaf trott att man skulle göra, utan det känns bara som om man har legat i ide haha. Men men, thats life, bara ett halvår kvar till sommarlovet....det är en låång tid, suck. Men vad händer idag då? Ska träffa Amanda tror jag, får se vad vi hittar på, men just nu svarar inte kärringen ;O Hon ligger säkert i badet som vanligt när hon inte svarar!!! Jaja ska terra henne lite till nu!
Någe vidare väder är det ju inte direkt heller, inte mot vad det var igår, och kylan har sänkts på termometern också nu ser jag, igår var det ju typ -11, och nu är det -1,5... japp men ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0