Tisdag idag då

hej på er! Åh jag blir så glad när ni skriver :) har faktist börjat läsa några norska bloggar, och dom är bara såå härliga! Bra bloggar också och super trevliga! :) Tycker det är kul att variera lite från svenska till norka!!
Idag känns det som om dagen har seegat sig fram, trots att vi bara hade tre lektioner. Straxt ska jag ta bussen hem till mamma och vet ni? Hon och jag ska käka på resturang ikväll, mysigt va? :) Måste bara säga till er norskor, ni är verkligen duktiga på att skriva och era bloggar är verkligen skit snygga! :D Ni alla får ha en fortsatt trevlig dag. Kram Lisa

Hittade här några bilder från sommaren... 05 skulle jag gissa på.
Himla härliga endå!

Jag i båten :)

Ha ha! Kolla vattnet, så jäkla fint!

Ida går omkring på stenar

Ida försökte bita mig i foten ha ha ha!

TJA! :D

Jätte fin bild på Ida

Kommentarer
Postat av: emv

Så fine bilder!

2009-01-13 @ 17:42:23
URL: http://deadbarbie.wordpress.com
Postat av: Lisa

Tack snälla :)

2009-01-13 @ 18:04:05
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 13:05:30
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0