Tisdag

Hej, gomorgon! Börjar ett på tisdagar, så jäkla häligt, behöver verkligen inte vakna helt död eller stressa, som när man  börjar tidigt. Nu på morgonen har jag bara tagit det lungt, har fått i mig ett par mackor och en kaffe, samt två glas c vitamin och två rosenrot! Ni tar väl rosenrot? Om inte skulle jag rekomendera att testa det, för forskning har bevisat att rosenrot fungerar. Man blir mindre stressad, får en bättre koncentration och man känner sig piggare och gladare! Precis vad man behöver, framförallt i plugget. Nog om rosenrot :p Idag har jag bara tre lektioner, så jag slutar runt 4 idag, efter det ska jag hem och packa ihop lite saker och sedan hem till älsklingen min där jag nog sover ikväll :) Jag hoppas ni får en bra dag!

Känner du dig trött och ofokuserad? Unna dig en riktig energikick. Rosenrot medverkar till att ge ökat fokus samt förbättra minnet och stresståligheten. De aktiva ämnena Salidrosid, Rosavin samt L-arginin gör Rosenrot Plus till ett unikt kosttillskott som förutom att ge energi och kraft även hjälper till att ge ökad vitalitet och lust. Rosenrot är en s.k. adaptogen (anpassar sig efter kroppens behov) som är bra under perioder av särskild mental ansträngning och trötthet, i arbetet och under studier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0