Sunday

Hej kära läsare! Har kollat igenom min statestik och så på sista tiden, hur många läsare jag har per dag, och det ligger runt 10-15, ibland 20 om dan, och ändå är det få som kommenterar. Så bättring på de eller hur? :p Men nog om det. Jag vaknade för inte alls länge sen, men har nu fått i mig en smoothie med hallon&banan plus en fullkornsmacka med skinka! gotteligottgott!
Lite senare var tanken att jag och amanda skulle dra in till stadshagen och gymma, men söta amanda verkar fortfarande ligge och sova,  mobilen också... så får se om jag får tag i henne :/ Annars drar jag nog in själv för jag älskar att träna, naej inge bang på de inte! Hoppas ni får en bra dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0