Söndag

Oj, sov visst lite för länge idag! Måste verkligen börja komma in i lite mer vanliga rutiner, annars kommer jag få värsta chocken sen när jag ska upp halv sju på torsdag ;O Nej upp vid nio resten av dagarna nu Lisa! Aja, sovit gott föresten? Har väl jag gjort antar jag, har i vilket fall inte vaknat en enda gång, skönt! Så vad händer en dag som denna då? Jo fint väder verkar det ju vara iallafall, men hörde igår på vädret att det skulle bli runt -11 grader, burr, så kanske inte så jäkla skönt att hänga för länge utomhus kanske eftersom jag inte hade såå tjocka kläder på mig igår :/. Aa... tänkte ringa mamma iaf och kolla vad som händer för henne idag, annars så får ni ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0