sommaren 09

Jag vill bara att den ska vara här, så jag kan ha på mig snygga sommarkläder, och framförallt gå och köpa, massvis! Jag ska definitivt gå till secondhand affärer och köpa flera par jeans, som jag sedan ska göra om till snygga shorts, både långa korta, slappa och tajta! Love it! Sen ska jag köpa mycket färgglatt, och många solbrollor, också på secondhand kanske. Och vet ni, jag vill ha ett par hjärtformade, det skulle vara as ballt :D det har min kompis therese, och hon är så snygg i dom!




Dessa brillor i svart, japp det ska jag ha :)

Och dom här, med nitar som man klistrar på där uppe! wow

Kommentarer
Postat av: JAANA

Åh vad jag blev shoppingsugen nu!!! :O Måste ta och besöka en second hand butik någong gång, har aldrig gjort det faktiskt ^^

2009-01-27 @ 00:17:27
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: JAANA

Åh vad jag blev shoppingsugen nu!!! :O Måste ta och besöka en second hand butik någong gång, har aldrig gjort det faktiskt ^^

2009-01-27 @ 00:17:45
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0