Slut i hela kroppen. . .

Hej på er! Detta får bli det sista inlägget för idag. Har kollat top modell för en stund sen, åh jag gillar hon den där jätte blonda tjejjen, med dom där blåa rådjursögonen (!!), så himla duktig verkligen. I pauserna satt jag och bläddrade lite i sofis mode och självklart står det ju på förstasidan att Angelina Jolie ska ha ÄNNU(!!!!) flera barn, tydligen tre stycken (adopterade) redan i år! Nu får hon väl ge sig tycker man. Hur många är det hon har? redan fem st va(?), och sen tre till på det.. nej sånt där förstår jag inte, och definidivt inte hur hon har tid. Jag menar, isåfall åttabarns mamma, en utav världens mest kända kvinnliga skådespelare, sen brad pitt på det :D Jaja, kör på angelina!

Sen måste jag bara tipsa om hur du får håret att bli helt jäkla perfa! Blankt, färscht, håller sig på plats och ger sjukt fin kvalitet! Sen jag började använda dessa produkter har mitt hår fått "Ett helt annat intryck och liv" haha. Prova bara så kommer du att märka vad jag menar! :)


När håret är handdukstorkar så tar man lite av cremen och drar igenom den från hårbotten ända ner till topparna. Verkligen inte för mycket, utan lagom. Sedan fönar man håret neråt  och håret blir helt helt rakt! Bästa jag haft :)

Jag som älskar att ha håret rakt för det mesta, brukar ta en extra gång Nivea, fast i mindre mängd genom håret för att få det att hålla. Håret håller sig verkligen sjukt rakt och fint hela dagen, samt dagen efter! Bra va?

Andra produkter som jag bara älskar och som får håret att bli tipp topp är Björn Axéns hår produkter. den ena heter Björn Axén style smoothing creme, som man ska använda innan (om) man plattar sitt hår. Dels blir det rakt, men innehåller också värmeskydd och UV-filter som skyddar håret från värmen. VIll man locka håret så är den också skit bra hjälpmedel, fast då ska man ha cremen i fuktigt hår innan man fönar och allt det där!

Sen lite då kan man ju vara lite extra snäll mot håret, och då använder jag antingen silikondroppar eller toni&Guy. Silikon droppar är ju extra bra mot kluvna doppar, och Toni&Guy är som en spray man sprayar lite grann i håret för att får det att glänsa och skydda! Yey, det var de. Jag lovar, dessa produkter är verkligen guld :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0