Severings dag

Känns så otroligt skönt att verkligen slippa dessa serverings kläder ett tag nu. Bort med figussydd skjorta, bort med "strypande" fluga runt halsen, bort med kjolen som sitter upp till tuttarna och bort med finskorna :p Så det första jag gjorde nu när jag kom hem var att ta bort sminket, på med dom absolut skönaste kläderna jag kunde hitta och bara varva ner. Men imorn är det åter igen servering, och hoppas verkligen att det inte kommer mycket folk(!!!). Ikväll ska jag bara mysa och ta det lungt. Köpte två ansiktsmasker på vägen hem, så ska dels använda en av dom, men också ta ett riktigt varmt bad och bara pyssla om mig själv, endast mig.
Och vet ni? Jag saknar min prins så jag håller på att krivera!

H&M´s ansiktsmasker funkar hur bra som hälst!
Dom kostar 19 kr och är inte alls sämre än
dom ska kostar mer ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! Va snällt :) Det var väl liksom dags att avsluta allt men jag mår faktiskt mycket bättre än va jag trodde jag skulle göra :) Vi lär ju inte ses så mycket längre tyvärr men jag hoppas att du och Rodd har det super! :)

2009-01-29 @ 15:16:48
URL: http://hannachrisitna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0