Onsdag

Måste säga att jag har gaft en grym dag. Började morgonen bra. Steg upp med ett strålande humör, och pappa erbjöd skjuss till skolan. Tackar man nej? Nä. Sedan flöt skoldagen på bra tycker jag, kändes som jag typ kommer få mvg+++ på mitt matte prov.. okej kanske inte riktigt, men bra känndes det. Jäkligt bra. Vid 14:10 drog jag och amanda in till mammas jobb för ett gympass, som vanligt. Vi var som vanligt helt ensamma i det nyrenoverade gymmet, och vi körde på i lite drygt en timme. Efter ett svettigt pass snodde vi med oss lite frukt på jobbet och begav oss därefter hem till kära Älta, där mamma hade gjort iordning en god middag. Nu är mamma där uppe och fixa smoothie till oss, med jordgubbar! mums säger jag.

Jag på banden :p

Stretcha?

Lisa och amanda, överseriösa numera :)

Yoga bollen!

Pause? :D Men bra söt det är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0