Nyår

Kvällen vart väl lyckad, helt okej skulle jag vilja säga :D helt lagom. Vid tolvslaget var jag och älskling med joel och hanna, En Hanna som kom direkt från en tjejmiddag med lite mycket av det goda i kroppen :) Vi gick till horisontvägen där rakerterna smälldes hej vilt, fasen vad skarpnäck är galna med raketer haha! Men kul var det, drack lite skumpa och gav våra älskade nyårspussar! Efter alla fyverkerier gick vi till en kille som heter Rasmus, Där det var mycket trevligt folk. + dricka. Ska inte prata så mycket mer om det :) Tror jag och älskling drog vid halv tre därifrån. Nu på morgonen har vi kollat på film med joel, Och just nu är dom två och hämtar min kofta som jag glömde hos rasmus igår, vilka gentlemen va haha. Hoppas ni hade en riktigt bra kväll igår! OCH VET NI!?!?! Hos den där Rasmus, vet ni vem jag träffar!? REBECKA i min klass liksom, hur stor är oddsen? Hur jäkla komiskt som hälst! Tror inte nån av oss fattade från början hahaha. Fan va kul det var! En helt underbar människa hur som hälst! :) Kram på dig!

Så här såg jag ut igår!

Föst tog jag det lungt hemma hos älsklingen.
Myste bl.a med lilla Alice :)


Haha sen en charmig bild, bara för att Joel klagade
av nån anledning på min ögonskugga. Tror han bara var avundsjuk!...

Mötte Hanna gjorde vi också. Med Champagne i högsta hugg!

Älsklingen vid tolvslaget

Nyårskyss :)

Skarpnäck och smällare alltså...

Oj vad vi skrek :D

Hanna

Vilka kan detta vara?

Väldigt trevlig tjej som också var hos rasmus

Hej och hå

Och joi, igen

Kommentarer
Postat av: hanna

Rasmus edebrandt eller?

2009-01-01 @ 18:09:19
Postat av: Lisa

Ingen aning

2009-01-01 @ 18:09:38
Postat av: Anonym

nej han heter inte edebrant haha, och hur fan stavar du mitt namn lisa^^

2009-01-03 @ 14:31:15
Postat av: rebeckah

haha gullunge! det där var riktigt sjukt asså..

2009-01-05 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0