nu kan sommarn gärna få komma

Hej igen, har nu suttit och kollat runt lite på nätet efter så mycket som bikinis :D Jag vet, tidigt som fan, men alltid när sommarn väl har kommit så blir det ändå alltid så att jag inte pallar kolla på nya, eller så är dom som jag vill ha jämt slut! Så nu sparka jag mig själv i baken och tänkte att det lika gärna kunde vara bra att ha det gjort, med badkläder alltså. Så nu får sommarn gärna ta och komma, och fan om det nu inte skulle bli en varm och härlig sommar(!!!!) aja, ska ju iallafall utomlands och då kommer du ju iaf komma till användning :)

Dom här beställde jag, fast bara överdelen på första bilden!
Tänk när man blivit riktigt jäkla brun, då lär båda vara riktigt snygga på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0