Mot 128!

Hej. Jag var aldrig med amanda idag, har istället bara varit hemma och tagit det lungt, så det har varit coola bananer! 17:38 går min buss som tar mig till skarpnäck, ska bli underbart att få pussa på min prins nu efter typ 2 dagar, har saknar honom riktigt ordentligt. OCH VET NI VAD SOM STARTAR IDAG? TOP MODELL! Som jag har längtat, det absolut bästa programmet någonsin, fast det tycker inte min pojkvän haha. Juste, älsklingen börjar plugget imorn, men han började ca 12 imorgon, så antagligen drar jag när han gör, eller så fortsätter jag att sova, får alla si :) Hejdå ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: rebeckah

LISA, VI BÖRJAR JU OCKSÅ SKOLAN IMORGON

2009-01-06 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0