måndag

Tjohej. Har nyss duschat och käkat middag, för mycket mat behöver man efter ett hårt träningspass. Jag och amanda har nämligen tränat -igen- i stadsgahen. Vi tränade en hel timme, utan att ens vila. Vi körde på stenhårt med både löpning, styrka och kondition. Tränade mycket lår, mage armar och rumpa! Så just nu känns det kanon. På onsdag kör vi ännu ett träningspass, för både jag och amanda är så jäkla taggade på det här med träning, att verkligen ha kommit igång igen, för nu har vi liksom tränat varje dag hela veckan, härligt va! Men nu ikväll blir det bara att ta det lungt för min del, för jag är helt slut. Imorgon början jag 12:50, så det blir sovmorgon för mig, yippi! Ha en underbar kväll.

Såhär glad känner jag mig. Det går både bra med skolan,
träningen och familjen, men framför allt kärleken! Jag älskar min prins Rodney.



Här några bilder från träningen :p


Kommentarer
Postat av: c

aw, va härligt det låter:)

2009-01-26 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0