Lets dance och en skål med chips

Nu sitter jag här i väntan på att fredags middagen ska bli klar, Pepparstek, potatispuffar, sås och en stoor sallads skål. Älsklingen kommer hit sen också, blir nog Lets dance och mycket chips/godis för våran del ikväll, mysigt som attan!
Nu kollar jag igenom lite bilder på vårat landställe, utö. Måste vara en finaste platsen, vad jag vet iaf, varje fall i sthlm skärgård! Längtar tills man kan åka dit, antingen med roddan eller kompisar, så jäkla najs!!

Vid hamnen

Ni ser det vita fina högst upp, till vänster om det finns ett gult hus,
där bor vi :)


Härligt va!

Årsta havsbad där waxoholm tar oss till ön!

Åh, den älskade kiosken! Den har funnits där så länge jag
kan minnas haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint som fan

2009-01-09 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0