Konakli, Turkiet.

Nu när pappa hämtade upp mig vid solariet satt vi om snackade om min och älsklings resa till Turkiet i sommar! Satt och snackade om vart vi ville åka och lite om hotellen. Pappa rekomenderade ett hotell vid namn Club Dem, som ska ligga alldeles intill havet och nära in till stan samt spa anläggning. Så, kanske att det blir detta hotell vi åker till, vi får se :) Kanske hittar något bättre! Ser iallafall fram emot resan så otroligt mycket!! Bara jag och älsklingen, göra exakt vad vi känner för och inte behöva anpassa sig till några andra!, kommer bli underbart :') Men resan blir alltså till sommaren, alltså ett tag kvar, men när man har något att längta efter så tycker jag att tiden går så mycket fortare!!

Blir det Club Dem blir det då till Konakli!
Har aldrig varit där tidigare, bara sida och alanya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0