Kallt som satan idag

Hej. Kom precis in till ett varm hem här i bromma, efter att ha tagit en sväng med bilen till drottningholm med mamma mormor och brorsan. Kanske inte den bästa årstiden att besöka slottet, för visst är det vackrade på sommaren! Mamma köpte iaf ett par skidskor, begagnade med såg nästan oandvända ut. Nu väntar jag på att Kaffet där nere ska bli klart, för oj vad jag fryser. Efter Kaffet ska vi hemåt - hoppas jag -, och jag måste städa rummet och duscha! Imorgon är det måndag och en ny vecka att ta sig igenom, och jag får förhoppningsvis reda på vilket betyg jag fick på serverings uppgiften, hoppas på ett vg eller mvg! Have a good day

Såhär fint är det på sommaren. Och idag var flaggan hissad,
vilket betyder att kungen och drottningen var hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0