Jag borde plugga(!)

Dagen har flytit på bra tycker jag, men på matten sa min hjärna bara stop(!!!!!!), så jag gick upp till cafeterian, köpte två baguetter och en drick yogurt. Väl nere på lektion igen kände jag bara hur ögonlockan helst ville sjunka ner, och huvudet lika så. Inte mer än fem minuter matte blev det för min del. Sissta lektionen som skulle ha varit engeslka blev lyckligtvis inställd, så jag pallrade mig mot bussen, och nu sitter jag hemma hos mor min för att delvis hämta lite kläder. Ikväll borde jag plugga, får se om jag orkar det, men jag borde verkligen göra det med tanke på att jag har engelskacpprov imorn = ett språk jag alltid hatat och inte kan ett piss av, varför tycker jag engelska är så värdelöst för?


Kommentarer
Postat av: E.

Vacker.

2009-01-28 @ 10:58:44
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0