Igår och idag

Hej! Igårkväll hände inget speciellt. Jag och amanda bestämde oss för att åka till donken, enbart för att dricka kaffe och sitta å snacka. Sen ringde Teo, så han och Jacob(!!!) åkte med oss :D Vi satt där ett bra tag, skrattade åt gammla minnen och hade det allmänt trevligt. Sedan tog vi bussen hem igen, träffade lukas matte och jebbe, men det vart så kallt och dött så jag och amanda gick hem till henne, då vi bara la oss i sängen och kollade på film!

Över till idag. Morgonen började inte på bästa sätt kan man ju säga. Det var tydligen en horunge som återigen försöker trycka ner amanda, på ett väldigt skumt sätt. Sen var det en grej med amandas pojkvän också som inte direkt gjorde saken bättre! Men det löser sig. Vi åkte iallafall och solade solarium, i 28 minuter, så nu är jag och amanda lite bruna och fina. På bussen hem drack vi en varsin protein dryck och direkt när vi kom hem begav vi oss ut på en joggingtur (i det fina vädret). Nu är jag hemma, skönt, ska baaaara ta det lungt ikväll, faktist. Ciao ciao

Vad ska jag ta mig till med denna bedrövliga träningsvärk? Jag som är så noga med att stretcha! Fattar inte. Den tar död på mig :O SKulle nog behöva dra ut musklerna riktigt ordentligt, och tänk om man kunde göra SÅHÄR:


Kommentarer
Postat av: deadbarbie

hahahah! elsker bildet :D

2009-01-26 @ 02:18:49
URL: http://deadbarbie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0