Idrottsgalan

Yes, just vad jag sitter och kollar på. Tycker det är ganska bra, faktist. Åh, när dom visade klippen på zlatan i inter så fick jag en sån varm känsla i kroppen! Har nog insett hur förjävla mycket jag saknar gamla sporten, fotbollen... vad kul man hade du alltså, helt sjukt! jaja, efter idrottsgalan ska jag gå till sängs, om inte tidigare för jag är hur trött som hälst! Gonatt folket

Funderar verkligen på om jag skulle börja träna igen, för nu har jag inte lirat på ett år men känner ändå att det skulle va skit kul att testa igen! Kanske inte bli lika vass som man var då, men iaf hålla på med nånting? jaja, här är iallafall lite bilden på gammla laget Älta if, saknar som fan!

Det där var ett tag sen !

Och det här med ! Vad små vi var

Fem manna

Länge sen, fast äldre var vi där :)

HA HA! jag i mitten :D

ooooooh ÄLTA!

Boovallen

Och här var väl den nyaste jag hittade på er :)


Det är så himla mycket man upplevde ihop, och man hade det på ett helt anorlunda sätt då. Jag kommer ihåg, Aroscuperna, p18 på gotland som jag aldrig kommer glömma, Gothia mm! När vi var som bäst och precis kommit upp i Elit så hade man det så jäkla bra, man var som en stor familj och uppleve mestadela skratt med även mycket hat och tårar tillsammans. Nio underbara år tillsammans! Lycka till tjejjer

Kommentarer
Postat av: Frida eksell

haha när jag kollar på dom där bilderna kommer bara en bild upp i huvudet haha och du vet vilken gumman;). Fyfan.. och fyfan för vårat lag nu bara massa tjaffs

2009-01-21 @ 23:15:33
URL: http://frittzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0