Hemma

Åh dagen har varit svin bra! Gympasset gick strålande, men svettigt. Mamma och jag var helt ensamma i gymmet, så vi hade jätte hög musik på!! Tränade allt möjligt, men det vart mest att springa på bandet. Efteråt tog jag och mamma en varsin kaffe, och sedan vidare till fridhemsplan där det var planerat att luncha med mammas brorsa, min morbror! Isätllet åkte vi in till söder där vi åt på Imperiet, ett underbart mysigt ställe med både bar, fik-hörna och resturang + att servicen var toppen! Åt majskyckling med tjocka nudlar, god sås och svamp, skit gott. Tror vi satt kvar i 2 tim och 20 min, satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Nu har jeppe skjussat oss hem, och förmodligen kommer älsklingen hit lite senare :) Hoppas ni haft en bra dag.

Jag. Soligt var det ute iaf, härligt. Sen en härlig bild
då jag satt i bastun med mamma. Älskar att basta!


På gymmet

Jag och mamma + Den fina utsikten över
Kungsholmen från gymmet.


Ingen bra bild, men här satt vi :)

Kommentarer
Postat av: tess

Ser ut som gymmet i sumpan! :D Äre de?

2009-01-02 @ 19:25:53
Postat av: Lisa

Nej på mammas jobb! :P

2009-01-02 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0