gör mig inte sjuk, snälla!

Nämde ju bowlingen. och satan vad dåligt det gick, blev rätt så förvånad måste jag säga. Jag som är så jäkla grym annars. aja. Vi bowlade hur som hälst, i heron. Vi fikade, gick runt. Tog sedan bilen och mot nacka, först förbi skarpnäck för att släppa av älskling. Åt tacos hemma med jeppe ullis och kusin moa på besök. åt godis, drack kaffe, och jag känner mig verkligen inte frisk. Tung i huvudet, känner mig allmänt seg. så snälla, gör mig inte sjuk. jag vill inte. Vill bara vara med min bebis nu! NU.
Men just nu är jag med sötnosarna mira och thea. världens goaste skarpmtroll hihi.

Sitter just nu och lyssnar på Eddie Vedder. fantastisk musik
http://www.youtube.com/watch?v=Cy6iwP9Ux3A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0