Fyfan vad man kan vara trött !

Att gå omkring en hel dag och ge människor service är kul, men fan vad trött man blir! Skulle lätt kunna somna nu, får se hur det blir med den saken. Fick 10 kr drix idag, hihi, bättre än ingenting eller hur ;P. Gjorde sälskap med gurra på bussen, sen när han skulle av vid stavan så fortsatte bussen HAHA, synd säger jag! Ikväll blir en lugn kväll, ska nog bara vara hemma med familjen, kanske att älsklingen kommer hit vad vet jag :)
Nu funderar jag på att gå ut och springa, har ju fått en par skit snygga jogging skor av älsklingen från adidas! Najs va? Men jag kommer säkert att skriva senare, hörs sen! peace

Sånna här fast i lila och vitt! snygga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0