fyfan för vårat klimat säger jag bara

Tja. Är nog inte på världens bästa humör, men jag kan bara säga såhär att jag ska aldrig, tro mig, verkligen aldrig låna ut kläder till någon, och heller inte låna utav andra heller, det blir bara massa problem. Själv får jag ALDRIG tillbaka dom, antingen försvinner dom eller så är dom förstörda, vilket jag tycker är så jävla osjysst och framförallt irriterande!! Nej slut med det verkligen. hur som hälst, servringen gick ganska bra idag, var inte alls mycket folk  men lyckat nog fick jag världens gulligaste farbror att servere! Bosse heter han, hur trevlig och snäll som hälst, sen berömda han mig för mycket bra service och gav mig 15 i drix, hih : ) Nu när jag kom hem från det äckliga, hemska, vidriga, irriterande (sorry) vädret så kände jag en otrolig längtan efter choklad, men istället (för att vara duktig) så gjorde jag istället iordning en smoothie! Sjukt god, hallon, banan och vanilj yogurt! Nej nu ska jag inte sitta här längre, har serverings prov imorn, så dags att byta ämne, ciao ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0