fotokurs

Har precis fått i mig två portioner av  mammas goda kycklingwook med curry. Nu sitter vi och diskuterar min födelsedag, och hennes, och vad vi ska hitta på och önskar oss. Jag önskar mig (och vet att jag kommer få) en system kamera av märket canon. Mamma har planerat att fira sin på nån birka båt, bjuda in massa kompisar och släkt, kul va?
Och när jag fått min systemkamera ska jag också gå fotokurs inne i stan, där man får lära sig allt om foton, vinklar, skuggor osv, ska verkligen bli jätte kul att få gå en sån kurs och förhoppningsvis lära känna andra med samma intresse. Nu ikväll ska jag belöna mig själv (bland annat för att jag har jobbat bra med skolan, tränat och varit possetiv) med att ta ett långt bad, skrubba kroppen, göra inpackning och måla naglarna samt göra iordning mitt rumt kanon fint. Känner också att jag borde ringa prinsen min och tala om hur mycket jag älskar honom, samt förklara som som många gånger tidigare hur pass mycket han betyder för mig. Han och jag bråkade nämligen lite igårkväll, men man kan ju inte hålla på hur länge som hälst, eller hålla på och vara långsint. Lika bra att  reda ut saker och ting, visst? Men annars, ha en forsatt bra söndag kväll !


Trodde känslan skulle försvinna med tiden, att knistan sakta
skulle suddas ut, vilket den inte har gjort. Nu i sommar firar vi två år
tillsammans, två år! Det har gått så fort. Just nu har vi hamnat i den där
perioden som borde egentligen vill slippa, men jag vet att vi tillsammans
kan få det bättre, så som det har varit. du och jag, såsom handen i handsken!
I l o v e o n l y y o u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0