Fint besök på serveringen

Det gick trögt imorse. Svårtstartad kan man säga. Men jag fick i mig ett par mackor och lite kaffe. Man kan säga att jag vara lite utav en zombie i morse, trött som fan alltså! Men iväg kom jag, satt på bussen exakt 17 minuter över sju och kom till skolan kvart i, redo för att byta om och börja fixa med serveringen. Hade inte så mycket att göra på morgonen, var redan fint uppdukat, var mest att gå igenom menyn och lyssna på Bengt som gick igenom lite saker. Och vet ni? Morsan och Joel kom förbi och skulle luncha på skolan, självklart var jag deras servitris. Fint folk alltså ha ha! Mamma beställde nån pocherad gös med duschespotatis, medan Joel beställde lammstek provencale med vitlökssmör. Till dessert tog mamma frozen lime cheescake, och Joel bananglass med hallonsås + kaffe. Fick 100 :- drix, man tackar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0