feel great

Nämde ju ansiktmasken. Känns toppen nu såhär efteråt. Har även målat tånissarna, i svart. Älskar svart, på allting istortsätt. Kanske var dumt att bara säga att "jag rekomenderade secondhand butiker", utan att ens nämna några butiker. Dumt. Nej men jag har några favoriter, där det både finns såkallat "skräp", men även riktiga fynd som kan bli snyggt med rätt grejjer till, ni vet. Dom secondhand butikerna jag helst går till är Beyond Retro som ligger på åsögatan... 144/145 nåt sånt, Emaus på götgata 14, Marielle secondhand på erik dahlbergsgatan och två tre gånger som ligger på karlavägen och grevturegatan (vad jag vet).


Kommentarer
Postat av: carro

va bra, tack tack :)

2009-01-30 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0