En trött måndag

Hej. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött idag, gick ändå och la mig vid kvart över åtta så man tycker ju att man borde vara något piggare? Jaja, dagen ha rullat på som den ska, fast sista lektionen (gympa) kännde man sig en aning deprimerad, fyfan vad tiden gick långsamt. Amanda har också påmint mig tusen gånger om att verkligen ta med mig 300 spen till skolan imorn, vi ska nämligen till Romme med skolan och om jag verkligen ska lyckas få en plats i bussen måste jag verkligen ha med pengar imorn! Så, ska verkligen komma ihåg det hehe!
En annan sak jag verkligen har tänkt på hela dagen är min pojkvän. Har inte hört av han sen lördags och nu börjar jag verkligen känna hur mycket jag saknar honom, men nu tycker jag att det är han som får höra av sig, faktist. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0