En jäkligt trist lördagkväll . . .

Roddan kom aldrig hit, buhuu! Hade ju sett fram emot att få vara med honom nu när vi inte setts på ett par dagar! Men men. Anledningen var att han först missade bussjävlen. sen gick inte nästa på ett tag och då sa vi att vi lika bra kunde ses imorn!
Nu kom jag precis innanför dörren, har varit med Nidal och Jobi :) Möttes i centrum, sedan hem till Nidal och kollade på en as rolig film, snackade lite och så. När jag bestämde mig för att pallra mig hemåt följde dom mig en bit, sedan gick jag ensam genom "byn" i en jäkla tystnad, för ingen jäkel är ju ute här efter klockan 10 typ haha :D Nu ska jag upp, borsta tänderna, tvätta ansiktet och förhoppningsvis inte väcka resten av familjen som tydligen ligger och sover! Hörs imorn hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0