en dag med manda

haha måste bara nämna gårkvällen, vi var sååå(ååå) trötta, men kunde inte sova! Vi gjorde kullerbyttor, larvade oss och garva som bara den! Våran sista konversation såg väl ungefär ut så här:
Amanda: Jag vill åka grillor.
Lisa: Aa det är kul...!
Amanda: Lisa prutta du?
Lisa: Eh va?
*tyst*
Lisa: haha fan vilket ful unge,
såg ut som du när du va liten!
*reklam*
Amanda: Åh jag kan alla hans låtar!
"rosalita är hääär iiigeen".
Lisa: Käften! *somnar*

Över till idag! Planerna var att vi skulle till hellas och ta med oss varmchoklad och dra ut på isen, men vi var så trötta imorse att vi sov till kl tolv. Vi tog istället en lång promenad från kolarängen till mig till på evalundsvägen. Många bilder togs på vägen, från Ältas bästa utsiktsplats! Kolla bara!

Vi lämnar amandas gula villa för en promenad i solen :P


Skit glad

Lite bilder vi tog där vi gick :)



En lättroad Amanda ;D

Varför?

Påväg upp

Så jäkla vackert



Man ser lite folk på isen där borta

Tjoheeej

Njuter av solen ;P


Sötnos!


Sen gick vi ner igen, och hem till min pappa!


Tack för idag amanda! Vi ses imorrn igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0