en bra söndag

Dagen har varit bra. Mamma och Joel hämtade upp mig i västermalmsgallerian, sedan åkte vi till fältöversten och åt lunch, gick lite i affären och shoppade småsaker. Därefter åkte vi till åkersberga för att hämta några saker, och sedan förbi donken på mcdrive. Tidigare på dan bestämde jag och roddan att vi skulle ses, så jag fick skjuss hem till honom, och nu på kvällen har vi haft jätte mysigt. Vi har bestämt oss att börja om på nytt, och verkligen få tillbaka vårat förhållande så som det var förrut. Jag älskar verkligen honom, och skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom. Nu kollar vi på trollkarlens hemligheter, och jag kommer garaterat somna fort :p så sov gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0