Istället för solarium!

Tänk om man kunde ha den där solbrännan året om, även på vintern. Inte behöva gå runt och känna sig blek och tråkig. Jag vet att många solar, och visst det ger ju resultat. Men är det verkligen bra? Nej det är det inte. Solarium är verkligen inte bra för huden. Ok om man gör det nån gång då och då, men att sola 3-4 gånger i veckan, det kommer att visa sig när man blir äldre. Nu var det typ 7 månader sen jag solade, på sommaren behövs det verkligen inte för min del, men nudå, nu på vintern? Skulle kunna gå och sola, visst, men jag kör faktist på Nivea summer beauty istället, Som en brun utan sol, fast som visar resultat efter 5-6 dagar och som är hälsosam mot kroppen. Många sånna där "brun utan sol produkter" Kan man ju bli skit brun direkt av, och det blir inte snyggt tycker jag, dels ser man gul ut och sen blir det också fläckigt och ojämt. Nivea summerbeauty bygger upp en jämn solbrun färg efter sisådär fem dagar, och jag är jätte nöjd med den. Rekomenderas verkligen! Den ger inget gult resultat, utan en äkta solbrun färg! Så jäkla bra. den Nivea summer beauty som jag har är anpassad för medel till mörk hy, och den passade mig bra som i vanliga fall är brun utan solsken, men som också har väldigt lätt att få färg. Den finns också i ljus, och ljus till medel :) Så för er som inte vill skada huden men som ändå vill ha lite färg även om vintern :) Tror den går att köpa på dom flesta ställerna, Henns, Åhléns, kicks osv.

Nivea summer beauty. Den dom rekomenderade i butiken,
och som verkligen visade sig vara bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0