ångest ångest, fan !

Pappas fru Cia Följer viktväktarnas diet för att hon vill gå lite ner, och nu efter middagen skrev jag ner allt jag hade ätit under dagen och sedan kollade Cia igenom "points boken" för att se hur mycket poits jag hade fått i mig under dagen. Och idag har jag ätit: Två bananer, en liten fulkorns baguett med skinka och ost, två glas mjök, en kaffe,  två små bitar lax med potatis och sås, en halv cheescake, två små skedar brownie (som vart över från desserterna i kallköket), en smoothie med hallon + middagen som bestod av tjockpannkaka och lingonsylt, och visst låter det inte så farligt. Vi tjejjer som är mellan 10 och 16 år ska få i sig max 18 points per dag, som är normalt. Och vet ni, det jag nämnde att jag ätit idag, det gick på 33 POITS!!?!? Måste erkänna att man fick lite ångest. Men nu ska ut och springa, som planerat. ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0