ändrade planer

Fick tag i amanda hur som hälst, men hon var inte sådär jätte peppad på att gymma av nån anledning (vilket jag var). Och då känner jag, om man inte är taggad på att gymma, så kan man lika gärna skita i det, så vi bestämmde att ta det nu i veckan istället! Istället fick jag ändra planerna (vilket jag hatar att göra), för när jag är inställd på att göra en sak, då vill jag bara göra den saken och inget annat, för åka in och gymma själv det har jag ingen lust med idag. Så istället ska jag möta mamma och Joel i stan för att luncha, kanske ta en fika också. Så det blir trevligt :) Får se vart nånstans vi hamnar! Så så vart det istället, men kul det med! Får ut och springa ikväll istället!!

Här en av dom bästa låtarna med Muse, starlight. Bara älskar dom.

så lyssna och njuut! http://www.youtube.com/watch?v=Pgum6OT_VH8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0