Alla borde sköta om sin hud!

Oberoende av ålder är den dagliga rengöringen viktig. Rengör alltid ansiktet innan du går och lägger dig, då bevaras huden frisk och hälsosam längre och åldras vackrare. Det gäller inte bara om du bär smink, huden utsätts dagligen för damm, smuts och andra föroreningar. Till rengöringen behöver man rengöringskräm eller mild tvål, ansiktsvatten och fuktighetskräm. Man behöver också borttagningsmedel för
ögonmakeupen. Då och då kan man friska upp hyn med olika masker, finns jätte bra på åhléns och kicks som jag använder!

Smink borttagnings gel! Grym



Varje morgon! Fick som tips av en tjej på kicks!
huden blir helt otroligt fin

Och för övrigt. Ldb. Funkar jätte bra och doftar gott.


Det är ju så viktigt att hålla huden och övriga kroppen återfuktad! Och det hoppas jag ni också gör ;)

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Aww tack :)



Håller med dig om ovanstående, man skall ta hand om sin kropp! Jag är jättenoga med mitt ansikte.

2009-01-27 @ 20:36:19
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0