torsdag

Skoldagen har varit grymt bra. Hade storkök idag, dvs vi lagar mat till hela skolan tsm med en trea. Vi gjorde nån pocherad kyckling med ris och persiljesås, grymt gött. Sedan vid kvart i tolv vart det för mig och benjamin att stå i disken, fett chill endå, men äckligt. haha tror benjamin vart lite tänd på hon Tarja, ouf! ;) Hur som hälst. slutatade 13:10, och då gick jag och gustav till gullmars, köpte kaffe, och JAG fick köpa ett bussbiljett till gurra eftersom han varken hade busskort, mobil eller pengar! Bra där. Så nu är han skyldig mig en glass, aa det kan han ge sig fan på :p Nu sitter jag här hemma, mormor och lillebror kommer hit snart, sen lite senare är det jag som ska passa honom, och se till att han går och lägger sig ordentligt eftersom mamma är på nån fest med jobbet :o fett nice. Seeee yaaaaa

Och jag saknar min lilla prinsessa! Grymt mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0