Tisdag

Gick up vid 11 idag, Det är så himla skönt att vi hade den här sovmorgonen på tisdagar, så att man verkligen får chans att sova lite! Tack skolan. Dagen har iallafall varit i sin ordning, flytit på bra med andra ord. Som vanligt behövde vi inte ha hela engelska lektionen nu på slutet. Det är detta jag gillar med lotta, (På tisdagar alltså) antngen får vi gå hem och strunta i denna ektion, eller så får vi jobba i sisådär 15-20 min och sen gå hem! På vägen hem gjorde jag som vanligt sälskap med gustav hem, på en smock full buss. Och vet ni? Hela dan har allt kring modell jobbet farit runt i min skalle, har nog inte insett än att jag verkligen ska bli plåtat tillsammans en annan tjej + att vi ska få vara med i en tidning! Ofattbart.

Fotografen heter emma svensson och är bloggare hon med. Hon finns på pause.se, och har startat sidan rockfoto. Hon tar otorligt snygga bilder och har fotat en hel del skivomslag. häftigt va? Ska bli grymt kul att få träffa henne :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0