Skola, globen centrum och träning!

Försov mig imorse. igen. Ingen större försvoning, men vaknade 07:15, då jag skulle åka egentligen, så det vart att göra sig iordning rätt så snabbt imorse. men men. Idag torsdag hade vi ju servering, fast för mig vart det att stå i baren. slappt som satan, så för mig passade det ganska bra idag med tanka på hur trött jag varit. Efter det bar det av mot stadshagen för ett träningpass.. ensam. Amanda slutade sent men det var kul iallafall. Det vart att springa på bandet i 13 min, sen styrka. härligt som satan. Vid slussen mötte jag min älsklings amanda, bara sådär liksom. Vi satt där på bussen och planerade helgen typ, och jag var så himla kissnödig, haha. Juste, efter skolan gick jag en en stund i globen centrum och små shoppade lite saker. Jag kom därifrån med en ansiktsmask, cleansing gel för ansiktet, en natt creme och två bas linnen från bikbok, ett grått och ett vitt. Så jag är nöjd med dagen. feta nöjd :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0