Riktigt skön jävla kväll

precis. just vad det har varit. en riktigt skön kväll. inte mot vad det brukar, men ibland kan jag få behöva tid med min älskade familj också, inte bara fara omkring hela tiden, eller har jag fel? hur som helst, vi glodde lite på lets dance, käkade ostbågar och slurpade i mig två xider, gött. nu äre musiken som gäller, som vanligt haha. I högtalarna ikväll har det mest spelats neverstore, lars winnerbeck och ted gärdestad :) Lite takida också. gammla härliga låtar man aldrig får nog av liksom. Pratat i telefon har jag också gjort, men en viss person som föt tillfället satt och basta med några kompisar och drack bira, hur prima låter inte det på en skala? Yeye. blir inte så sent för mig ikväll skulle jag tro, men så säger jag ioförsig alltid, sen blir det iallafall att jag sitter och lyssnar på musik hela natten :p Ärsch, det blir som det blir. orka planera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0