redan onsdag

Det är helt galet hur veckorna går fort. hinner ju inte med för sjutton. men skönt att tiden inte går med snigelfart iallafall, elle hur. Dagen har varit bra, hade tre timmars svenska uppsatts dock, men det gick jäkligt bra måste jag säga. pennan bara skrev på utan att jag knappt behövde tänka så värst mycket, det bara flöt på liksom. skrev om "vänskap före kärlek?", just för att jag kännde igen mig lite i den kategorin, va därför. efter plugget svängde jag och rebecka in i globen centrum, jag kom därifrån med galet bra saker. En thirt med trycket "make love not war" på, hello kitty sockor och sen väääärldens snyggaste hood tröja, stod och drägglade framför den i ett antal minuter, sen slog jag till :p Köpte även två snygga Bhar. så nu känner jag mig ännu gladare än vad jag redan var! hej så länge



Den här fast  svart köpte jag. Den har grymt stor härlig luva, och den
sitter så grymt snyggt!


Kommentarer
Postat av: deadbarbie

mm, den så herlig ut ! :)

2009-02-20 @ 12:10:47
URL: http://deadbarbie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0