onsdag

hej på er. Idag skulle det ha varit en lång och jobbig dag in tha school, men tre lektioner vart inställda så det var ju chill. haha var liksom bara jag och peter på matten, men det gick bra. Sissta lektionen hade vi livsmedel med rainhold, fy sjutton vilken sträng jävel! Aa så imorgon väntar en dag i köket då vi ska laga mat till hela skolan, får se hur det går :D Nu ikväll har jag bara tagit det lungt, var och mötte roddan och Joel för att lämna tillbaka lite kläder som var hans och jag fick tillbaka grejer som var mina. Så nu har vi det överstökat. Känner mig fortfarande glad och att det var rätt val jag beslöt mig för att ta. Nu håller mamma på å gör kaffe till oss, och choklad till det, så det ska bli mysigt. Sen ska vi också göra smoothie med banan och blåbär som jag ska käka imorgon till frukost :D nöööffffff

Jag!

Söta amanda och benjamin i klassen :)

Sötnosarna Jessica och manda

Jag fick en elchock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0