Onsdag, vilket betyder att jag är hos mammi!

hej alla glada. härligt väder idag va? själv kanske man inte utnyttjade det så värst mycket idag, men får hoppas att solen vill skina lika mycket imorn, då jag och min bror ska hitta på något riktigt mysigt! :) dagen har iallafall varit bra. jag hade planerat att inte ställa mobilen idag, vilket jag har förvana att alltid göra, men självklart ringer mamma och väcker mig klockan tolv när jag egentligen ville sova lääänge denna morgon! men icke... det var lika bra att gå upp, var faktist endå relativt pigg, konstigt nog. När jag hade ätit frukost var vell klockan sisådär halv ett, och då kommer ebba, lillesyrran, med små gulliga ögon och frågar sådär jättesnällt om jag har lust att göra pannkakor åt henne och hennes kompis jennifer. why not liksom, så aa jag ställde mig och gräddade pannkisar. men inte vilka pannkisar som helst, utan med vanlijsocker och kakao i, vilken succé det vart :D jag själv kunde inte låta bli att käka några hihi. Sedan duschade jag och gjorde mig iordning, åkte till mamma och mötte upp roddan, och imran. Roddan och jag gick hem till mig, gjorde iordning kaffe och goda smörgåsar och satte oss ned framför vänner och fresh prince in bel air tillsammans med mamma och brorsan Spela guitarr hero gjorde vi också, men för det mesta så snackade vi bara. Även fast man inte är tillsammans längre så har man endå mycket sakar att snacka igenom, lösa saker och så vidare. Och även fast jag och rodney icke är tillsammans längre så betyder våran kontakt så otroligt mycket för oss båda två, vi tycker och tänker ganska lika, sen var vi endå tillsammans i två år och det är inget man bara släpper bara sådär. Jag och roddan kommer fortfarande att träffas och vara jättebra kompisar, för han kommer alltid att ha en speciell plats hos mig, och hos min familj också, det bara är så!

detta hade jag på mig idag!

Lunch framför TVn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0