onsdag

Dålig på att upptadera? Ja jag vet, verkligen förlåt. Men nu är jag tillbaka och ska skriva som aldrig förr, haha. Hur som helst så var skidresan bra, vi hade verkligen kul. hängde mest med cisst jessica amanda armin emma och christoffer. Jag och armin tävlade vell mest om vem som kom ner fortast i backarna, och eftersom cissi åkte snowboard för allra första gången så gick det mycket tid åt att vänta på henne haha :) Men hon var duktig måste jag säga!
Idag har skoldagen rullat på bra, dock var jag för trött för att gå på sista lektionen, metod! Då skulle jag har gått kvar i skolan till halv fem, och jag är fortfarande helt slut efter skiddagen så den lektionen gick fetbort idag alltså!

Det blev jätte dåligt med bilder, så himla synd! Jessicas kamera ville inte funka,
jag tappade min mob och amandas hade inga batterier. lyckat? Nej.

Manda på bussen

"Here i come"

Luncha

Och såhär pigg var amanda på väg hem! :)



Hahaha. Armin.

Förhoppningsvis kommer det fler bilder, ska skicka över några
från cissis mob till min, så kommer ni få se lite bilder från backen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0