Mycket snö, kallt och motvind

Det är ju så jäkla härligt eller hur? nej men driver ni med mig det här är det värsta jag vet. när det är såhär halvslaskigt och man bara måste klä på sig flera lager kläder. jag vill bara ha sommar nu, bara kunna gå utanför dörren med kortärmat och bara kliva i flipflopen, typ. hur härligt vore inte det just nu? men nog om det. kom hem för inte alls länge sen, var faktist i skarpnäck och träffade rodney en stund. vi snackade av oss lite och var ute och gick bara, så det känndes bra. skönt att behöva slippa tjaffs och bråk bara för att man inte är tillsammans längre, utan nu har vi lämnat skiten bakom oss och kan nu gå vidare som vänner. thats good. Och precis som igår så vet jag inte alls vad som väntar ikväll, känns som om precis alla är borta, nej men ni vet på skidsemestrar och allt vad det nu är :/ Hade ju helst velat vara med jeppe ikväll, men han ska typ på match, så träffar nog honom imorrn istället :) nej nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0