mot skarpnäck

dagen har gått fort. var en sväng förbi pappa förut för att hämta några klädesplagg, så var kul att få träffa honom. men har faktist inte mått så bra idag, vet inte varför, har kännts jobbigt och deppigt, vet inte men ibland får jag vissa sånna perioder. får hoppas att det blir bättre tills imorgon. Snart ska jag iallafall till älskling, och då kommer jag garanterat må bättre, att få ha någon att krama om hela kvällen. Och imorgon är det måndag och början på en ny vecka, och på tisdag ska man till romme och åka skidor, och då slaggar amanda hemma hos mig eftersom vi ska åka hemifrån så jäkla tidigt. så det blir kul. hoppas eran helg ha varit bra, och att ni får ytterligare en kanon vecka.

En gammal bild på mig och Agnes :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en jättebra blogg, skulle vara kul om

du la upp lite fler bilder på dig och dina vänner osv. :) Keep up the good work!

2009-02-01 @ 21:35:43
Postat av: deadbarbie

Ååå, så søtt !!

2009-02-02 @ 11:21:00
URL: http://deadbarbie.wordpress.com
Postat av: Lisa

va söta ni är. tack så jätte mycket. Ja jag ska verkligen bli bättre på att lägga upp bilder! Promise:)

2009-02-02 @ 14:28:30
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0